
Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) αποτελούν από την ίδρυσή τους, έναν από τους πλέον αξιόπιστους κρατικούς θεσμούς στην αντίληψη των πολιτών. Είναι εδώ και δύο δεκαετίες ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τομείς της Ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης.
Τα Κ.Ε.Π. παρέχουν διοικητικές πληροφορίες και διεκπεραιώνουν υποθέσεις πολιτών, από την υποβολή της αίτησης μέχρι την έκδοση της τελικής πράξης. Αποτελούν ένα “κανάλι” φυσικής εξυπηρέτησης των πολιτών, ιδιαίτερα εκείνων που υπολείπονται ψηφιακών δεξιοτήτων, των ηλικιωμένων, των ατόμων με ειδικές ανάγκες, με στόχο να προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Οι διαδικασίες των Κ.Ε.Π. καθορίζονται μέσω κοινών υπουργικών αποφάσεων (ΚΥΑ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και των κατά περίπτωση αρμόδιων Υπουργών.
Σήμερα τα Κ.Ε.Π. διεκπεραιώνουν διαδικασίες της Δημόσιας Διοίκησης και παρέχουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης :
α. με φυσική παρουσία
β. με τηλεφωνική επικοινωνία μόνο για διοικητική πληροφόρηση ή ενημέρωση
γ. με ψηφιακό ραντεβού myKEPlive μέσω τηλεδιάσκεψης
δ. ψηφιακές αιτήσεις μέσω του gov.gr, το οποίο είναι η διαδικτυακή πύλη του ελληνικού κράτους και φιλοξενεί τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται μέσω διαδικτύου.
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΕΠ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ
ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ
ΤΗΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6937406082
email antidimarxos_kep@nikaia-rentis.gov.gr
google-site-verification: google6e3c1c10e0ee0ff7.html