ΔΗΜΟΣ ΝΙΚΑΙΑΣ – ΑΓ.Ι. ΡΕΝΤΗ
ΑΡΙΘΜ. ΠΡΩΤ.37585/21/10/2025

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΗΜΟΣ ΝΙΚΑΙΑΣ ΑΓ. Ι. ΡΕΝΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ- ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ
Ταχ. Δ/νση: Π. Τσαλδάρη 10
Ταχ. Κώδικας: 18450 ΝΙΚΑΙΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
κ. Κανελίδου Μελανία ΤΗΛ.:213-2075360

e-mail:esoda@nikaia-rentis.gov.gr

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ

ΤΟΥ ΦΑΝΕΡΟΥ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΠΛΕΙΟΔΟΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΙΣΘΩΣΗ ΤΟΥ ΚΥΛΙΚΕΙΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ 11ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ, ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΝΙΚΑΙΑΣ, ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ- ΑΓ. Ι. ΡΕΝΤΗ.

ΑΠΟΦΑΣΗ αρ. 570/30-09-2025 (ΔΕ)

Ο Δήμαρχος του Δήμου Νίκαιας – Αγίου Ιωάννη Ρέντη διακηρύττει ότι εκτίθεται σε πλειοδοτική, φανερή και προφορική δημοπρασία η εκμίσθωση του κυλικείου το οποίο βρίσκεται εντός του 11ου Δημοτικού Σχολείου Νίκαιας που βρίσκεται επί της οδού Πέτρου Ράλλη 432, στην περιοχή της Δημοτικής Ενότητας Νίκαιας, του Δήμου Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη.

Ισχύουσες Διατάξεις

  1. Tις διατάξεις των άρθρων 65 παρ. 1 και 72 παρ. 1 περ. ε του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ Α’ 87/7.6.2010), όπως ισχύουν σήμερα.

  2. Tις διατάξεις των άρθρων 75 και 192 παρ. 1 του Ν. 3463/2006 (“Δημοτικός και Κοινοτικός Κώδικας”), όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.

  3. Την υπ’ αρ. 1/2-1-2024 απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου περί εκλογής των μελών της Δημοτικής Επιτροπής του Δήμου Νίκαιας –Αγ. Ι. Ρέντη (θητεία από 2-1-2024 εως 30-6-2026).

  4. Την με αρ. 28/3-1-2024 απόφαση Δημάρχου περί ορισμού Αντιδημάρχων του Δήμου Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη (με θητεία ενός (1) έτους) καθώς και περί ορισμού του Αντιδημάρχου της Δ/νσης των Οικονομικών Υπηρεσιών κ. Σταματάτο Δημοσθένη του Παναγιώτη, ως υπεύθυνου για την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή του συνόλου των αποφάσεων και εγγράφων της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών, καθώς επίσης των Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης για την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον Προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, του συνόλου των Διακηρύξεων και των σχετικών περιληπτικών διακηρύξεων Δημάρχου κ.λ.π., όπως αυτές ορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.

  5. Το άρθρο 58 παρ. 6 του Ν. 3852/2010 που αναφέρεται στις αρμοδιότητες του

ΔημάρχουκαιμεταβίβασηαρμοδιοτήτωνστουςΑντιδημάρχους.

  1. Toν ν. 3861/2010 (ΦΕΚ 112 Α) περί ενίσχυσης της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο διαδίκτυο «Πρόγραμμα Διαύγεια» και άλλες διατάξεις.

  2. Τον υπ’ αρ. 4555/19-7-2018 νόμο {Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»} (ΦΕΚ Α’ 133),

όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.

8Την υπ’ αρ. 184/23-12-2024 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου περί εγκρίσεως προϋπολογισμού εσόδων – εξόδων Δήμου Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη, του οικονομικού έτους 2025 και την 3619/30-01-2025 έγκριση της Γενικής Διεύθυνσης Εσωτερικής Λειτουργίας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής.

  1. Τις διατάξεις της Κ.Υ.Α. 64321/Δ4/16.05.2008 (Φ.Ε.Κ. 1003 /30.05.2008 τεύχος Β), όπως αυτή τροποποιήθηκε με την ΚΥΑ 111526/Δ4/10-9-2010, την ΚΥΑ Φ2/1553/129578/Δ1/4-8- 2016 (ΦΕΚ 2646/Β/25-8-2016) και την ΚΥΑ 45243/ΓΔ4/23 (ΦΕΚ 2607/Β/21-4-2023)

  2. Τις διατάξεις του άρθρου 27 και 28 του Ν. 5056/2023, με τις οποίες καταργήθηκαν τα Νομικά Πρόσωπα του Δήμου με την επωνυμία “Σχολικές Επιτροπές, οι οποίες είχαν την αρμοδιότητα της ανάθεσης της λειτουργίας και εκμετάλλευσης σχολικών κυλικείων σε εφαρμογή των διατάξεων της ΚΥΑ 64321/Δ4/16.05.2008 (ΦΕΚ 1003

/30.05.2008 τεύχος Β’), με τίτλο “Λειτουργία κυλικείων δημοσίων σχολείων”, οι αρμοδιότητες των οποίων μεταφέρθηκαν στον Δήμο.

  1. Την ανάγκη ύπαρξης κυλικείου για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου

  2. Την με αρ. 84/2025 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Νίκαιας –

Αγ. Ι. Ρέντη

  1. Την με αρ.426/01-07-2025 απόφαση έγκρισης όρων διακήρυξης της Δημοτικής Επιτροπής του Δήμου Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη.

  2. Την με αρ. 425/01-07-2025 απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής με την οποία συγκροτήθηκε η Τριμελής Επιτροπή Διενέργειας Διαγωνισμού που αφορά την εκμίσθωση του κυλικείου εντός του 11ου Δημοτικού Σχολείου Νίκαιας.

1.- Τόπος και χρόνος διεξαγωγής της δημοπρασίας

Η δημοπρασία θα διεξαχθεί από την Επιτροπή Διενέργειας, στο Δημοτικό Κατάστημα Νίκαιας, Π. Τσαλδάρη, αριθ. 10, στις 11 Νοεμβρίου 2025, ημέρα Τρίτη και ώρα

12.00 μ.μ.

Αιτήσεις συμμετοχής και προσφορές θα γίνονται δεκτές έως την ώρα έναρξης της δημοπρασίας.

2.- Δικαίωμα συμμετοχής

α) Φυσικά πρόσωπα καθώς και δημοτικά νομικά πρόσωπα.

β) Πολίτες των κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, γνώστες της Ελληνικής γλώσσας.

Δεν γίνονται δεκτοί στο διαγωνισμό:

α) Όσοι απασχολούνται στο δημόσιο ή σε Ν.Π.Δ.Δ. με οποιαδήποτε εργασιακή σχέση.

β) Συνταξιούχοι.

γ) Όσοι έχουν κώλυμα διορισμού στο Δημόσιο.

δ) Όσοι είναι ανάδοχοι εκμετάλλευσης άλλου κυλικείου Δημόσιου ή Ιδιωτικού

Σχολείου. Κατ’ εξαίρεση, γίνονται δεκτοί στον διαγωνισμό ανάδοχοι εκμετάλλευσης κυλικείου Δημοσίου ή Ιδιωτικού Σχολείου στην ακόλουθη περίπτωση: εφόσον εκμεταλλεύονται σχολικό κυλικείο, η σύμβαση μίσθωσης του οποίου λήγει πριν από την αναμενόμενη έναρξη ισχύος της σύμβασης του εν λόγω διαγωνισμού.

3.- Δικαιολογητικά συμμετοχής

α) Έγγραφη αίτηση με πλήρη στοιχεία του διαγωνιζομένου.

β) Έγγραφη οικονομική προσφορά που εμπεριέχει το προσφερόμενο ποσό σε ευρώ για κάθε μαθητή, η οποία θα τοποθετείται σε ξεχωριστό από τα άλλα δικαιολογητικά κλειστό αδιαφανή φάκελο. Η προσφορά πρέπει να είναι καθαρογραμμένη χωρίς ξύσματα, σβησίματα, προσθήκες, διορθώσεις. Τυχόν διόρθωση μονογράφεται από τον ενδιαφερόμενο. Η Επιτροπή διενέργειας του διαγωνισμού κατά τον έλεγχο, αφού καθαρογράψει τη διόρθωση, τη μονογράφει και τη σφραγίζει. Η προσφορά απορρίπτεται, όταν υπάρχουν σε αυτή διορθώσεις, οι οποίες την καθιστούν ασαφή κατά την κρίση της Επιτροπής διενέργειας του διαγωνισμού. Η οικονομική προσφορά τοποθετείται σε ξεχωριστό κλειστό και αδιαφανή φάκελο με την ένδειξη «Οικονομική Προσφορά» και τοποθετείται στο μεγαλύτερο φάκελο με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά. γ) Πιστοποιητικό προϋπηρεσίας σε εκμίσθωση σχολικού κυλικείου από την αντίστοιχη σχολική επιτροπή.

δ) Πιστοποιητικό πολυτεκνίας από τον αρμόδιο φορέα.

ε) Πιστοποιητικό φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας.

στ)ΠιστοποιητικόΕισαγγελίαςότιδενείναιφυγόποινοςήφυγόδικος. ζ) Πιστοποιητικό Ποινικού Μητρώου.

η) Για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό κατατίθεται εγγυητική επιστολή ποσού πεντακοσίων ευρώ (500 €) από το παρακαταθηκών και Δανείων ( θα αναφέρεται προς το Δήμο Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη με αιτιολογία τον συγκεκριμένο διαγωνισμό.

Η εγγύηση αυτή επιστρέφεται στους ενδιαφερόμενους υποψήφιους μετά την κατακύρωση του διαγωνισμού εκτός του υποψηφίου, στον οποίο κατακυρώθηκε η παραχώρηση του κυλικείου, ο οποίος πρέπει να καταθέσει συμπληρωματικά εγγυητική επιστολή που να καλύπτει συνολικά το τριάντα τοις εκατό (30%) του ετήσιου μισθώματος ως εγγύηση καλής εκτέλεσης της σύμβασης.

Η εγγυητική επιστολή παρακρατείται καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης και επιστρέφεται μετά τη λήξη της άτοκα, πλην της περιπτώσεως καταγγελίας ή προώρου λήξης της σύμβασης, οπότε καταπίπτει υπέρ Δήμου.

θ) Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 ότι δεν είναι ανάδοχος εκμετάλλευσης άλλου Κυλικείου δημόσιου ή ιδιωτικού σχολείου ή ότι εμπίπτει στην εξαίρεση της παρ. 3δ) της Κ.Υ.Α. 64321/Δ4/16.05.2008 (Φ.Ε.Κ. 1003 /30.05.2008 τεύχος Β) σύμφωνα με τη

οποία γίνονται δεκτοί στο διαγωνισμό όσοι εκμεταλλεύονται σχολικό κυλικείο, η σύμβαση μίσθωσης του οποίου λήγει πριν από την αναμενόμενη έναρξη ισχύος της σύμβασης του εν λόγω διαγωνισμού.

ι) πιστοποιητικό δημόσιας αρχής από το οποίο να προκύπτει η ιδιότητα γονέα μονογονεϊκής οικογένειας,

ια) πιστοποιητικό του ΕΦΕΤ, ΕΟΠΠΕΠ ή άλλων εναλλακτικών σχημάτων (ΕΣΥΔ).

Για τη συμμετοχή των δημοτικών νομικών προσώπων απαιτούνται όλα τα ανωτέρω δικαιολογητικά, εκτός του πιστοποιητικού εισαγγελίας, των υπεύθυνων δηλώσεων του ν. 1599/1986 και του αποσπάσματος ποινικού μητρώου. Για τα δημοτικά νομικά πρόσωπα απαιτείται επιπλέον αποδεικτικό έγγραφο του εξουσιοδοτουμένου να συμμετάσχει στο διαγωνισμό ατόμου. Τα δημοτικά πρόσωπα που συμμετέχουν, πρέπει να έχουν τη δυνατότητα λειτουργίας σχολικών κυλικείων εκ του καταστατικού τους.

Οι λοιποί συμμετέχοντες μπορούν να λάβουν γνώση των δικαιολογητικών συμμετοχής από την Επιτροπή Διενέργειας του Διαγωνισμού κατόπιν εγγράφου αιτήματός τους. Ο κλειστός φάκελος με τα δικαιολογητικά θα κατατίθεται με την επίδειξη του ΑΔΤ, θα αναγράφει εξωτερικά το ονοματεπώνυμο του προσφέροντος και θα απευθύνεται προς την Επιτροπή Διενέργειας του Διαγωνισμού για την ανάθεση λειτουργίας και εκμετάλλευσης του Κυλικείου του 11ου Δημοτικού Σχολείου Νίκαιας. Σε περίπτωση που την προσφορά καταθέτει άλλο εκτός του προσφέροντα άτομο, θα προσκομίζεται και έγγραφη εξουσιοδότηση θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής.

4.-Τρόπος επιλογής μισθωτή και ανάθεσης εκμετάλλευσης του κυλικείου:

Τα κριτήρια επιλογής μισθωτή για την λειτουργία και εκμετάλλευση των κυλικείων των δημοσίων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ορίζονται ως κατωτέρω:

α)Η τιμή της προσφοράς.

β) Η προϋπηρεσία σε μίσθωση σχολικού κυλικείου.

γ)Ηπολυτεκνικήιδιότητατουιδίουήκαιπροερχόμενουαπόπολυτεκνικήοικογένεια δ)Η μονογονεϊκή ιδιότητα

ε) Η πιστοποίηση του ΕΦΕΤ, η πιστοποίηση είτε μέσω του ΕΟΠΠΕΠ είτε μέσω εναλλακτικών σχημάτων (ΕΣΥΔ).

Η μοριοδότηση γίνεται ως εξής:

Ι. Όση είναι η προσφορά τόσα θα είναι και τα μόρια, δηλαδή, για κάθε μονάδα (ευρώ) προσφοράς υπολογίζεται ένα (01) μόριο.

  1. Για κάθε χρόνο προϋπηρεσίας σε εκμίσθωση σχολικού κυλικείου υπολογίζεται ένα

(01) μόριο. Το σύνολο των μορίων λόγω προϋπηρεσίας δεν μπορεί να υπερβαίνει τα εννέα (09) μόρια.

  1. Για την πολυτεκνική ιδιότητα υπολογίζονται μόρια ως ακολούθως: – Πολύτεκνος υποψήφιος εκμεταλλευτής κυλικείου: πέντε (05) μόρια. – Υποψήφιος εκμεταλλευτής κυλικείου προερχόμενος από πολυτεκνική οικογένεια: τρία (03) μόρια

  2. Μονογονεϊκή ιδιότητα: τέσσερα (04) μόρια

  3. Πιστοποιημένος από τον ΕΦΕΤ υποψήφιος εκμεταλλευτής κυλικείου: επιπλέον ένα (01) μόριο.

  4. Πιστοποιημένος είτε μέσω ΕΟΠΠΕΠ είτε μέσω εναλλακτικών σχημάτων (ΕΣΥΔ): δεκαπέντε (15) μόρια. (παρ.1 Κ.Υ.Α. 64321/Δ4/16.05.2008 (ΦΕΚ 1003 /30.05.2008

τεύχος Β), όπως αντικαταστάθηκε με την ΚΥΑ Φ2/1553/129578/Δ1/04.08.2016 (ΦΕΚ

2646/25.08.2016 τεύχος Β’) και με την ΚΥΑ 45243/ΓΔ4/20.04.2023 (ΦΕΚ

2607/21.04.2023 τεύχος Β’) Στην περίπτωση που οι πρώτοι στον αριθμό μορίων είναι δύο ή περισσότεροι η Επιτροπή τους ζητάει να προσκομίσουν την επόμενη εργάσιμη ημέρα νέα έγγραφη προσφορά. Η διαδικασία αυτή μπορεί να επαναλαμβάνεται κάθε επόμενη εργάσιμη ημέρα μέχρι να υπάρξει ένας με τον υψηλότερο αριθμό μορίων. (παρ.16 Κ.Υ.Α. 64321/Δ4/16.05.2008 (ΦΕΚ 1003

/30.05.2008 τεύχος Β).

Το ελάχιστο ποσό προσφοράς από τους ενδιαφερομένους ορίζεται στα 4 Ευρώ ανά μαθητή ετησίως (189 εργάσιμες ημέρες) και θα αποτελεί ποσό εκκίνησης κατά τη διαδικασία του σχετικού διαγωνισμού.

Σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με αριθμό μικρότερο των 250 η Επιτροπή έχει τη δυνατότητα μείωσης του ελάχιστου της προσφοράς μέχρι και 50%.

Ο προσφέρων θεωρείται ότι αποδέχεται πλήρως και ανεπιφύλακτα όλους τους όρους της διακήρυξης και τις διατάξεις της παρούσης απόφασης. (παρ.12 Κ.Υ.Α. 64321/Δ4/16.05.2008 (ΦΕΚ 1003 /30.05.2008 τεύχος Β.

5.- Διαδικασία

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται δημόσια ενώπιον της Επιτροπής διενέργειας του διαγωνισμού.

Όσοι παρίστανται στη διαδικασία αποσφράγισης των προσφορών, λαμβάνουν γνώση των συμμετεχόντων στον διαγωνισμό και έχουν δικαίωμα, μετά τη διενέργεια του διαγωνισμού, να λάβουν γνώση κατόπιν έγγραφης αίτησής τους των δικαιολογητικών συμμετοχής των συμμετεχόντων σε αυτόν.

Η Επιτροπή διενέργειας του διαγωνισμού προβαίνει στην έναρξη της διαδικασίας αποσφράγισης των προσφορών κατά την ημερομηνία και ώρα που ορίζεται από την προκήρυξη. Προσφορές που υποβάλλονται στην Επιτροπή μετά την έναρξη της

διαδικασίας αποσφράγισης δεν αποσφραγίζονται αλλά παραδίδονται στους ενδιαφερόμενους, ως εκπρόθεσμες.

Αντιπροσφορές στους ανωτέρω διαγωνισμούς δεν γίνονται δεκτές. Σε περίπτωση υποβολής τους απορρίπτονται ως απαράδεκτες.

Στην περίπτωση που οι πρώτοι στον αριθμό μορίων είναι δύο ή περισσότεροι η Επιτροπή τους ζητάει να προσκομίσουν την επόμενη εργάσιμη ημέρα νέα έγγραφη προσφορά. Η διαδικασία αυτή μπορεί να επαναλαμβάνεται κάθε επόμενη εργάσιμη ημέρα μέχρι να υπάρξει ένας με τον υψηλότερο αριθμό μορίων.

Αρμόδιο όργανο για την κατακύρωση του διαγωνισμού είναι η Δημοτική Επιτροπή. Η Δημοτική Επιτροπή έχει το δικαίωμα να μην κατακυρώσει το διαγωνισμό, εφόσον κρίνει τις προσφορές απαράδεκτες ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο κρίνει το αποτέλεσμα του διαγωνισμού ασύμφορο.

6.- Ενστάσεις

Ένσταση κατά της νομιμότητας της διενέργειας του διαγωνισμού ή της συμμετοχής κάποιου σε αυτόν, κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού, υποβάλλεται εντός προθεσμίας τριών (3) ημερών από την ημερομηνία διενέργειάς του. Η Επιτροπή διαβιβάζει εντός τριών (3) ημερών την υποβληθείσα ένσταση με αιτιολογημένη γνωμοδότησή της στη Δημοτική Επιτροπή που είναι αρμόδια για την κατακύρωση του διαγωνισμού, προκειμένου να αποφανθεί τελικά για την αποδοχή ή την απόρριψή της.

Ενστάσεις που υποβάλλονται για οποιουσδήποτε άλλους από τους προαναφερόμενους λόγους δεν γίνονται δεκτές.

Ηένστασηκατάτηςσυμμετοχήςκάποιουστονδιαγωνισμό,κοινοποιείταιυποχρεωτικά με φροντίδα της Επιτροπής σε αυτόν κατά του οποίου στρέφεται, ο οποίος έχει δικαίωμα να υποβάλει εγγράφως τις απόψεις του ενώπιον της Δημοτικής Επιτροπής εντός δύο (2) ημερών από την κοινοποίηση.

7.- Διάρκεια μίσθωσης

Η διάρκεια μίσθωσης ορίζεται για εννέα (9) έτη. Αρχίζει από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης και λήγει την 30η Ιουνίου του ενάτου έτους. Ο εκμεταλλευτής του Κυλικείου έχει την υποχρέωση να αναλάβει υπηρεσία εντός 30 ημερών από την έναρξη κάθε σχολικού έτους. Για το τρέχον έτος υποχρεούται να αναλάβει υπηρεσία άμεσα, καθώς το σχολικό έτος έχει αρχίσει. Σε διαφορετική περίπτωση λύεται η συνεργασία και η Δημοτική Επιτροπή καταγγέλλει την σύμβαση. Στην περίπτωση πρόωρης λύσης της σύμβασης διενεργείται νέος διαγωνισμός και η νέα σύμβαση θα ισχύει μέχρι την 30η Ιουνίου μετά τη συμπλήρωση των εννέα ετών. Το μίσθωμα στον πρώτο χρόνο της σύμβασης αυτής θα είναι μειωμένο κατά το ποσό

που αντιστοιχεί αναλογικά στο σύνολο των ημερών (εργάσιμων) του χρονικού διαστήματος που μεσολάβησε από 1ης Ιουλίου, μέχρι την υπογραφή της νέας σύμβασης.

8.- Καταβολή μισθώματος

Η καταβολή του μισθώματος θα γίνεται σε τρεις (3) δόσεις, με κατάθεση σε λογαριασμό του 5 Δήμου που θα ορίσει η Οικονομική Υπηρεσία. Η πρώτη δόση θα καταβάλλεται μέχρι 30 Νοεμβρίου, η δεύτερη μέχρι 28 Φεβρουαρίου και η τρίτη μέχρι 31 Μαΐου. Για το ύψος της καταβολής, θα λαμβάνεται πάντα υπόψη ο αριθμός των φοιτούντων μαθητών κατά το σχολικό έτος που πληρώνονται οι δόσεις. Το ύψος των δόσεων θα διαμορφώνεται σύμφωνα με τον τύπο U = 1 / 189 x A x B x C όπου U το ύψος της δόσης, 189 οι εργάσιμες ημέρες του έτους, Α η προσφορά, Β ο αριθμός των μαθητών στις ημερομηνίες που καταβάλλονται οι δόσεις, C οι εργάσιμες ημέρες λειτουργίας των σχολείων με αντίστοιχη φοίτηση μαθητών για την περίοδο που καλύπτει η δόση. Δεν περιλαμβάνονται στις εργάσιμες ημέρες λειτουργίας των σχολείων οι ημέρες κατά τις οποίες ο αριθμός των παρόντων μαθητών είναι κατώτερος από το 30% του συνόλου των μαθητών. Για την περίοδο από την έναρξη των προαγωγικών εξετάσεων μέχρι την λήξη τους θα καταβάλλεται το ήμισυ του μισθώματος. Το ποσό του μισθώματος επιβαρύνεται με χαρτόσημο 3% και ΟΓΑ χαρτοσήμου 20% επί του χαρτοσήμου το οποίο επιβαρύνεται κατά το ήμισυ ο μισθωτής. Από 1.1.2025 ο μισθωτής υποχρεούται να καταβάλλει αντί τέλους χαρτοσήμου και ΟΓΑ χαρτοσήμου, το Ψηφιακό Τέλος Συναλλαγής του Ν.5135/2024. Ο αριθμός των φοιτώντων μαθητών (b) και οι εργάσιμες ημέρες για την περίοδο που καλύπτει η δόση (c) βεβαιώνονται κάθε φορά από τον Διευθυντή του σχολείου.

Στον αριθμό αυτό προστίθεται και ο αριθμός των σπουδαστών των Π.Ε.Κ. και Ι.Ε.Κ. στην περίπτωση που συστεγάζονται σε σχολεία Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και εξυπηρετούνται από το κυλικείο του σχολείου.

Εν προκειμένω, ο αριθμός των φοιτούντων μαθητών στη σχολική μονάδα ανέρχεται σε 190 μαθητές το οποίο εξυπηρετείται από το κυλικείο της προαναφερόμενης σχολικής μονάδος .

Σε περίπτωση που στο σχολικό συγκρότημα συστεγάζεται νηπιαγωγείο, ο αριθμός των φοιτώντων νηπίων δεν συνυπολογίζεται στον καθορισμό του μισθώματος.

Στην ανωτέρω σχολική μονάδα πραγματοποιείται διανομή σχολικών γευμάτων ή οποιουδήποτε άλλου είδους τροφίμου ή ποτού στο πλαίσιο κάθε είδους προγραμμάτων ή δράσεων του Ελληνικού Κράτους ή της Ε.Ε..

9- Πραγματική κατάσταση του μισθίου

Ο μισθωτής με τη συμμετοχή στο διαγωνισμό δηλώνει ότι επισκέφθηκε το μίσθιο από πριν, το εξέτασε, το βρήκε κατάλληλο και χωρίς ελαττώματα, του άρεσε απόλυτα για το σκοπό που το προορίζει και αποδέχεται ρητά και ανεπιφύλακτα τους όρους της παρούσας διακήρυξης.

Ο Δήμος δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τυχόν πραγματικά ή νομικά ελαττώματα του μισθίου, των οποίων έχει λάβει γνώση ο μισθωτής, μη υποχρεούμενος σε μείωση του μισθώματος ή λύση της μίσθωσης ή αποζημίωσης του μισθωτή.

10.- Διατήρηση της κατάστασης του μισθίου

Διαρκούσης της μισθώσεως ο εκμισθωτής δεν υποχρεούται να προβεί σε καμία απολύτως επισκευή, βελτίωση, τροποποίηση ή μεταβολή της διαρρύθμισης του μισθίου, έστω και αναγκαία, σε περίπτωση δε που πραγματοποιηθεί κάποια τέτοια – και μόνο κατόπιν της έγγραφης συναίνεσης του εκμισθωτή, η δαπάνη αυτής βαρύνει το μισθωτή, εκτός αυτών που προέρχονται εκ λόγων ανωτέρας βίας και κατ’ ενδεικτική περιγραφή σεισμός, πλημμύρα, καθίζηση κλπ.

Κάθε επισκευή, αναμόρφωση, τροποποίηση κ.α. του μισθίου, θα παραμείνει μετά τη λήξη της μισθώσεως σε όφελος του μίσθιου, χωρίς δικαίωμα αποζημίωσης του μισθωτή, δικαιουμένου του εκμισθωτή να ζητήσει και την επαναφορά των πραγμάτων στην προτέρα κατάσταση με δαπάνες του μισθωτή ή να εγκρίνει αυτές και να απαγορεύσει τη μεταβολή της, οπότε ο μισθωτής δε θα έχει οποιοδήποτε δικαίωμα αποζημίωσης ή μεταβολής ή αφαίρεσής της.

Απαγορεύεται απολύτως κάθε μετατροπή ή προσθήκη κλπ στο μίσθιο, χωρίς προηγούμενη έγγραφη έγκριση του Δήμου, κάθε δε μετατροπή ή προσθήκη που θα γίνει, παραμένει μετά τη λήξη ή τη λύση της σύμβασης σε όφελος του μισθίου και του Δήμου, ο δε μισθωτής παραιτείται από κάθε αποζημίωση ή αφαίρεση των γενομένων προσθηκών.

Τα κινητά πράγματα που ανήκουν κατά κυριότητα στο μισθωτή, μετά την αποχώρησή του από το μίσθιο, υποχρεούται να τα απομακρύνει από αυτό. Ρητά συμφωνείται, ότι οποιαδήποτε εγκατάσταση έγινε στο μίσθιο ή τοποθετήθηκαν κινητά, τα οποία είναι πλέον εμπεπηγμένα στο έδαφος και η απομάκρυνσή τους θα προκαλέσει φθορά στο μίσθιο, αυτά παραμένουν μετά την λήξη της μίσθωσης σε όφελος του μισθίου.

11.- Λοιποί όροι

Ο πλειοδότης που θα αναλάβει την εκμετάλλευση του κυλικείου θα πρέπει να

γνωρίζειότι:

α) Απαγορεύεται η υπεκμίσθωση του κυλικείου ή η παραχώρηση σε άλλο άτομο β) Είναι υποχρεωτική η χρησιμοποίηση ταμειακής μηχανής

γ) Είναι υποχρεωτική η ασφάλιση στον Ο.Α.Ε.Ε.

δ)Για τη λειτουργία του κυλικείου απαιτείται η έκδοση σχετικής αδείας

ε) Τα προς πώληση προϊόντα είναι αυτά που αναφέρονται και ορίζονται από την Υγ. Διάταξη Υ1γ/ Γ.Π/οικ 81025/27.08.2013 (ΦΕΚ 2135/29.08.2013 τεύχος Β’).

στ) Θα πρέπει να συμμορφώνεται πλήρως προς τις υποδείξεις της επιτροπής ελέγχου του κυλικείου και του Δ/ντή του σχολείου

ζ) Είναι υποχρεωμένος να καθαρίζει τον αύλειο χώρο από προϊόντα που πωλούνται στο κυλικείο

η) Σε περίπτωση που την εκμετάλλευση του κυλικείου αναλάβει η καθαρίστρια του σχολείου, απαγορεύεται να καθαρίζει τους χώρους του σχολείου κατά τη διάρκεια λειτουργίας του κυλικείου. Ο καθαρισμός θα γίνεται μετά το ωράριο λειτουργίας του κυλικείου.

θ) Τα έξοδα δημοσίευσης στον τύπο βαρύνουν τον ανάδοχο στον οποίο θα κατακυρωθεί η δημοπρασία. Οι αποδείξεις ή/ και τιμολόγια καταβολής των δαπανών αυτών προσκομίζονται απαραίτητα σαν δικαιολογητικά κατά τον καταρτισμό και υπογραφή της σύμβασης εκμίσθωσης του Κυλικείου. Οι παραπάνω όροι είναι υποχρεωτικοί. Η παράβαση ενός και μόνο όρου από το μισθωτή θα έχει ως συνέπεια την καταγγελία της σύμβασης.

ι) Η φυσική παρουσία του μισθωτή στο χώρο του κυλικείου τις ώρες λειτουργίας του είναι απαραίτητη. Δύναται να συνεπικουρείται από πρόσωπο υπεύθυνο που ορίζει ο ίδιος και ειδικά προς τούτο εξουσιοδοτείται από αυτόν για τη λειτουργία του κυλικείου χωρίς σε καμία περίπτωση να απουσιάζει ή να αντικαθίσταται ολικά ή μερικά ο μισθωτής από το πρόσωπο αυτό και τούτο προς αποφυγή δυσάρεστων παρενεργειών, λαμβανομένου υπόψη του ευαίσθητου χώρου στον οποίο λειτουργεί το κυλικείο, αφού αυτός είναι ο φυσικός χώρος που ζουν και συνυπάρχουν πολλές ώρες νέοι μαθητές και μαθήτριες. Το πρόσωπο αυτό που τυχόν συνεπικουρεί τον

μισθωτή πρέπει να πληροί τις σχετικές προϋποθέσεις εργασίας και τις προϋποθέσεις σύμφωνα με τα άρθρα 4 (παρ. 1, 2, 3 και 4), 7, 8 και 9 του Ν. 3528/2007 «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.», καθώς και να γνωστοποιείται στο Διευθυντή της σχολικής μονάδας εγγράφως από τη μισθώτρια, αμέσως μόλις ορίζεται.

ια) Σε περίπτωση που ο μισθωτής λύσει τη σύμβαση για οποιοδήποτε λόγο πριν από την ημερομηνία λήξης της, υποχρεούται να πληρώσει όλα τα οφειλόμενα μισθώματα κ.λπ. μέχρι της ημερομηνίας υπογραφής σύμβασης με νέο μισθωτή, καθισταμένων απαιτητών και εκκαθαρισμένων. Αν ο μισθωτής δεν πληρώσει όλες τις υποχρεώσεις από όπου και αν προέρχονται αυτές σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφεται η εγγύηση και καταπίπτει υπέρ του Δήμου.

ιβ) Με ευθύνη του Δήμου περίληψη της διακήρυξης θα αναρτηθεί στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, θα σταλεί για δημοσίευση στις τοπικές εφημερίδες και θα τοποθετηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου και στην ιστοσελίδα του Δήμου.

ιγ) Η τυχόν τροποποίηση των όρων της διακήρυξης ή και της υπογραφόμενης σύμβασης θα αποδεικνύεται αποκλειστικά και μόνο με έγγραφα αποκλειόμενου οποιουδήποτε άλλου αποδεικτικού μέσου και αυτού του όρκου. Η τυχόν μη έγκαιρη ενάσκηση υπό του Δήμου οποιουδήποτε δικαιώματος του άπαξ ή κατ’ επανάληψη δε θα σημαίνει παραίτηση από το δικαίωμα του.

ιδ) Για ό,τι δεν συμπεριλαμβάνεται στην παρούσα διακήρυξη, ισχύουν οι διατάξεις των άρθρων της Κ.Υ.Α. 64321/Δ4/16-05-2008 (Φ.Ε.Κ. 1003/Β/30-05-2008), αριθμ. 111526/Δ4 Υ.Α (Φ.Ε.Κ 1541/15-9-2010), Κ.Υ.Α Φ2/1553/129578/Δ1/16 (ΦΕΚ

2646/Β/25-8-2016), Κ.Υ.Α 45243/ΓΔ4 (ΦΕΚ 2607/21-4-2023) Υπ. Παιδ. & Θρησκ.–

Εσωτερικών.

12.- Πληροφοριακά Στοιχεία

Πληροφορίες για το διαγωνισμό παρέχονται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από το Τμήμα Εσόδων και Δημοτικής Περιουσίας (Π. Τσαλδάρη 10, 2ος όροφος) τηλ. 213- 2075360 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, ενώ θα βρίσκονται αναρτημένα και στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου (www.nikaia.rentis.gov.gr).

ΠΡΟΣΑΡΤΗΜΑ

Άρθρο 4 της υπ’ αριθ. Υ1γ/Γ.Π/οικ 81025/27-8-2013 αποφάσεως της Υφυπουργού Υγείας (ΦΕΚ 2135Β/29-8-2013). « Άρθρο 4 Κανόνες Υγιεινής σχολικών κυλικείων, καντινών (σταθερών) και χώρων εστίασης εντός σχολικού συγκροτήματος. Ο χώρος που θα χρησιμοποιηθεί ως σχολικό κυλικείο, καντίνα (σταθερή) ή ως χώρος εστίασης, θα βρίσκεται εντός των ορίων του σχολικού συγκροτήματος και θα πληροί τους όρους και τις προϋποθέσεις της Υγειονομικής Διάταξης Υ.Δ. Υ1γ/Γ.Π/οικ.96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β΄/ 8−10−2012) όπως ισχύει, κατά περίπτωση χρήσης, καθώς επίσης θα διαθέτει ύδρευση από το δίκτυο ύδρευσης, ζεστό νερό και θα είναι συνδεδεμένος με το υπάρχον αποχετευτικό δίκτυο ή εν ελλείψει αυτού, με νόμιμο βόθρο.

  1. Αγορά − παραλαβή των πρώτων υλών και των έτοιμων για κατανάλωση τροφίμων. Η προμήθεια των πρώτων υλών καθώς και των προϊόντων προς διάθεση θα πρέπει να γίνεται από νομίμως λειτουργούσες επιχειρήσεις. Τα τρόφιμα που αλλοιώνονται εύκολα πρέπει να μεταφέρονται με οχήματα − ψυγεία. Κατά την παραλαβή τους πρέπει να ελέγχεται η θερμοκρασία του μεταφορικού μέσου και των τροφίμων με θερμόμετρα κατάλληλου εύρους μέτρησης ανάλογα με το είδος των τροφίμων που μεταφέρονται (προϊόντα ψυγείου, κατάψυξης, ζεστά προϊόντα).

  2. Αποθήκευση − Διατήρηση τροφίμων Όλα τα τρόφιμα αμέσως μετά την παραλαβή τους θα πρέπει να αποθηκεύονται σε χώρους που διασφαλίζουν την διατήρηση τους (ψυγεία, προθήκες). Η θερμοκρασία των ψυγείων να ελέγχεται καθημερινά με κατάλληλο θερμόμετρο. Τα τρόφιμα που δεν διατηρούνται σε ψυγείο πρέπει να τοποθετούνται σε κλειστούς περιέκτες κατάλληλους μόνο για τρόφιμα, προθήκες έκθεσης ή αποθήκες χωρίς υγρασία, μακριά από πηγές θερμότητας, πάνω σε ράφια ή σε παλέτες. Οι αποθήκες θα πρέπει να διατηρούνται πάντα καθαρές και απαλλαγμένες εντόμων και τρωκτικών. Κατά την αποθήκευση των τροφίμων θα πρέπει να ελέγχονται οι ημερομηνίες λήξης. Τα προϊόντα καθαρισμού του κυλικείου και του εξοπλισμού θα πρέπει να αποθηκεύονται σε ειδικά ντουλάπια που κλειδώνουν ή σε ειδικούς χώρους μακριά από τα τρόφιμα.

  1. Προετοιμασία τροφίμων. Κατά την προετοιμασία ο χειριστής τροφίμων πρέπει να οργανώνει την εργασία του κατά τρόπο ώστε να χρησιμοποιεί λαβίδες ή άλλα εργαλεία σερβιρίσματος, ελαχιστοποιώντας την επαφή των τροφίμων με τα χέρια του χρησιμοποιώντας γάντια μιας χρήσης.

  2. Έκθεση − Πώληση τροφίμων και ποτών. Κατά τη έκθεση τους προς πώληση τα τρόφιμα πρέπει να προστατεύονται από κάθε είδους ρύπανση και να μην επιτρέπεται στους μαθητές να αγγίζουν με τα χέρια τους τα προσφερόμενα είδη.

Ο υπεύθυνος των ανωτέρω επιχειρήσεων πρέπει να διατηρεί τα έτοιμα για κατανάλωση τρόφιμα έτσι που να μην κινδυνεύουν από επιμολύνσεις και αλλοιώσεις.

Α.Ταέτοιμαγιακατανάλωσητρόφιμαεκτίθενταισυσκευασμένασεβιτρίνεςέκθεσης.

Β. Τα τρόφιμα που αλλοιώνονται εύκολα (γάλα, βούτυρο, τυριά, κρύα σάντουιτς, γιαούρτια, κ.λπ.) τοποθετούνται σε ψυγεία με θερμοκρασία ≤5οC. Εάν τα σάντουιτς εκτεθούν σε θερμοκρασία περιβάλλοντος θα πρέπει να είναι συσκευασμένα και να καταναλωθούν σε διάστημα δύο ωρών.

Γ. Τα τρόφιμα που σερβίρονται ζεστά θα πρέπει να διατηρούνται σε βιτρίνες έκθεσης ή σε θερμοθαλάμους θερμοκρασίας πάνω από 60οC. Το προσωπικό των ανωτέρω επιχειρήσεων πρέπει να αποφεύγει να χειρίζεται χρήματα και συγχρόνως έτοιμα για κατανάλωση τρόφιμα ή να χρησιμοποιεί λαβίδες, χαρτί περιτυλίγματος, κ.λπ. Οι ανωτέρω επιχειρήσεις υποχρεούνται να τηρούν τα παρακάτω αρχεία τεκμηρίωσης διαδικασιών σύμφωνα με την Εθνική και Κοινοτική

Νομοθεσία.

Αρχείο 1ο: ΠΡΩΤΩΝ ΥΛΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ Περιέχει τους προμηθευτές και τα σχετικά συνοδευτικά δελτία αποστολής των προϊόντων και πρώτων υλών. Όλα τα προϊόντα θα προέρχονται από αδειοδοτημένες επιχειρήσεις.

Αρχείο 2ο: ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ περιέχει τα πιστοποιητικά υγείας του προσωπικού και τα πιστοποιητικά εκπαίδευσης αυτών. Οι υπεύθυνοι και το προσωπικό των εν λόγω δραστηριοτήτων, οφείλουν να έχουν παρακολουθήσει πρόγραμμα εκπαίδευσης και κατάρτισης για το προσωπικό των επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών, σύμφωνα με την Υ.Α.14708/10.8.2007(ΦΕΚ 1616/Β/17.8.2007) όπως κάθε φορά αυτή ισχύει και αφορά στις βασικές αρχές στην υγιεινή και ασφάλεια τροφίμων. Οι εργαζόμενοι τόσο στα σχολικά κυλικεία, καντίνες όσο και στα εστιατόρια θα διατεθούν πιστοποιητικά υγείας όπως προβλέπεται από την Υ.Α. 35797(ΦΕΚ 1199/Τ.Β/11.4.2012.

Αρχείο :3ο : ΝΕΡΟΥ περιέχει αποδεικτικά στοιχεία του τρόπου υδροδότησης της επιχείρησης και όπου απαιτείται αποτελέσματα δειγματοληψίας.

Αρχείο 4ο : ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ-ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗΣ περιέχει το πρόγραμμα καθαρισμού και απολύμανσης καθώς και τα χρησιμοποιούμενα καθαριστικά και απολυμαντικά.

Αρχείο 5ο : ΑΠΕΝΤΟΜΩΣΕΙΣ-ΜΥΟΚΤΟΝΙΑΣ Περιέχει τη σύμβαση με αδειοδοτημένη εταιρεία καταπολέμησης εντόμων και τρωκτικών, το πρόγραμμα καταπολέμησης

τρωκτικών και εντόμων, την κατάσταση και τα επίσημα πιστοποιητικά των χρησιμοποιουμένων εντομοκτόνων και τρωκτικοκτόνων καθώς και κάτοψη ή σκαρίφημα της επιχείρησης όπου θα απεικονίζονται οι δολωτικοί σταθμοί ή οι σταθμοί παρακολούθησης που έχουν τοποθετηθεί και έντυπα αποτελεσματικότητας τεκμηρίωσης του προγράμματος.

Αρχείο 6ο : ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΩΝ Περιέχει τα στοιχεία παρακολούθησης των θερμοκρασιών όλων των ψυκτικών θαλάμων και θερμοθαλάμων.

Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΣΤΑΜΑΤΑΤΟΣ

Author

Comments are closed.